close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל הדברים שאתם חייבים לדעת על השכרת ציוד לאירועים

מערכת שורשיב חשוון, תשפא30/10/2020

השכרת ציוד לאירועים – איך בוחרים את החברה הכי טובה שיש בתחום הזה?

תגיות:

בשנים האחרונות אנחנו רואים שעוד ועוד אנשים בוחרים להפיק אירועים בעצמם, או מקסימום בעזרת חברה מקצועית שעוסקת בתחום. לא כולנו ממשיכים לעשות אירועים באולמות גדולים או במסעדות רחבות ידיים, כי לעיתים דווקא הגינה הביתית או חיק-הטבע מהווים את המקום המושלם לאירוע שעליו אנחנו חולמים. מה שכן, כאשר מפיקים אירועים בצורה כזאת יש הרבה לוגיסטיקה שאיתה צריך להתמודד, ולכן ברור מדוע השכרה של ציוד לאירועים זו אופציה שלא נוכל לוותר עליה. השכרת ציוד לאירועים עדיפה, כמובן, על רכישת כל הציוד, שכן רכישת הציוד תעלה הרבה יותר מידי, ובנוסף, מה בדיוק תעשו עם הציוד אחרי

האירוע?? לעומת זאת, אם תבחרו באופציית ההשכרה, תוכלו ליהנות מהעובדה שמיד עם תום האירוע אתם מחזירים את הציוד לבעליו במהירות.

השכרת ציוד לאירועים – איך בוחרים את החברה הכי טובה שיש בתחום הזה?

בד בבד עם העלייה באירועים שמתקיימים בחוץ, צצו להן גם עוד ועוד חברות שמציעות שירותי השכרה של ציוד לאירועים. זה אומנם נפלא, כי זה אומר שיש לנו בחירה, אך מצד שני, זה גם עלול לסבך את העניינים, כי זה אומר שנצטרך לאתר חברה מובילה להשכרת כל הציוד לאירוע שאנחנו מתכננים. זה נשמע לכם מוכר? אתם מתלבטים באיזו חברת השכרת ציוד לאירועים לבחור? אנחנו ממליצים לכם לעשות את כל הבירורים מראש. זה אומר שכדאי יהיה לבדוק פרטים שונים אודות החברה שנראית רלוונטית, כמו למשל:

  • האם החברה וותיקה בתחום?
  • האם זו חברה מומלצת להשכרת ציוד?
  • איזה סוג של ציוד תוכלו לשכור מהחברה?

הרעיון הוא לשכור את כל הציוד תחת קורת גג אחת ולא לפנות למספר חברות שונות במקביל. כך תוכלו להיות בטוחים שלא חסר לכם שום דבר ושבסופו של דבר תקבלו שירות מצוין.

על מה אתם עומדים לשלם וכמה?

איך אפשר לחשוב על אפשרות כמו השכרת ציוד לאירועים ולא לבדוק גם את המחירים? אתם יכולים להיות בטוחים שאם תדברו עם שלוש חברות שעוסקות בתחום הזה, תקבלו שלוש הצעות מחיר שונות. מה שכן, רגע לפני שאתם בוחרים את החברה שאצלה התעריף הוא הכי נמוך שיש, כדאי יהיה לבדוק גם על מה בדיוק אתם משלמים. למשל, האם במסגרת הצעת המחיר שנותנים לכם על השכרת הציוד לאירוע שלכם אתם משלמים גם על ההובלה? או שזה יהיה תשלום אקסטרה שבסופו של דבר תצטרכו להוסיף? הרעיון הוא להימנע כמה שאפשר מהפתעות לא נעימות סביב נושא התשלום ולכן חשוב כל כך לברר את הדברים הללו מראש. השילוב הנכון יהיה בין חברה שהיא גם מומלצת, גם מציעה את כל סוגי הציוד שיכולים לשמש אתכם וגם מציעה מחירים נוחים. יש היום אפשרות למצוא חברות שלא גובות מחירים מופקעים תמורת השירות הזה כך שאין ספק שאם תחפשו, תמצאו את מבוקשכם בקלות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה